Ako postupovať, keď potrebujete reklamovať dodané produkty.

Zákaznícke centrum a reklamácie
T: +420 311 572 050 | E: reklamace@countrylife.cz

  • Pokiaľ došlo k poškodeniu tovaru pri preprave, je potrebné ihneď pri odovzdaní vyplniť Protokol o poškodení tovaru pri doprave, nechať podpísať vodičom, zaobstarať fotodokumentáciu.  Protokol a fotodokumentáciu zaslať na reklamace@countrylife.cz. Neskoršie reklamácie na tovar poškodený pri doprave nebude možné uznať.
  • Reklamácie na kvalitu tovaru uplatňujte okamžite po zistení závady.
  • Reklamáciu na rozdiely medzi faktúrou a dodávkou uplatňujte čo najskôr po prebratí tovaru, najneskôr do 24 hodín v pracovnom týždni, neskoršie reklamácie nemožno uznať.
  • Pri reklamácii je nutné vždy riadne vyplniť reklamačný list (ktorý je k dispozícii v zákazníckom centre) a spolu s ním nám zaslať fotografiu na posúdenie reklamácie.

Vážení zákazníci, neustále pracujeme na skvalitnení našich služieb, aby k reklamáciám prichádzalo minimálne. Veľmi sa ospravedlňujeme za prípadné komplikácie.